Se encuentra indizada en:  
Revencyt FONACIT
Latindex
Redib
MIAR. Matriz de Información para el Análisis de Revistas
 
 
ARJÉ
Vol. 14 Nro. 27. Especial. Julio - Diciembre 2020
CONTENIDO
 
 
Flor Elena Morales Sosa (Universidad de Carabobo. Valencia, Venezuela) y Luisa Rojas (Universidad de Carabobo. Valencia, Venezuela)
   
 
INVESTIGACIÓN
 
Educational Experiences in COVID-19 times
Zoraida Linárez Ríos (Universidad de Carabobo. Valencia, Venezuela)
Phenomenology of distance education in COVID-19 times. Stories of students from Venezuela and Peru
Anderson Martínez (Universidad Pedagógica Experimental Libertador. Maracay, Venezuela)
E-learning and its usefulness for education in COVID-19 times
Jhenesis Jhosuana Rodríguez Pacheco (Universidad de Carabobo. Valencia, Venezuela) y José Jesús Rodríguez Faría (Universidad de Carabobo. Valencia, Venezuela)
English in technologically limited environments and pandemic times through Telegram Mlearning
Miryelis Rojas (Universidad de Carabobo. Valencia, Venezuela)
 
ARTÍCULOS
Evaluation follow-up and control of the academic emergency plan to COVID-19 pandemic in FaCE-UC partial report Nro. 1. Semester 1-2020
Brígida Ginoid Sánchez de Franco (Universidad de Carabobo. Valencia, Venezuela), María Auxiliadora González (Universidad de Carabobo. Valencia, Venezuela), María Cristina Arcila F. (Universidad de Carabobo. Valencia, Venezuela), y Francis Moreno (Universidad de Carabobo. Valencia, Venezuela)
Controls in work environments and worker protection during the COVID-19 pandemic in Colombia
Diego Alejandro García Rubio (Corporación Universitaria Minuto de Dios UNIMINUTO. Bogotá, Colombia)
Expectations and educational realities in times of pandemic COVID-19
Marisela Jiménez Robayna (Universidad de Carabobo. Valencia, Venezuela) y María Concepción Sánchez Ramos (Universidad de Carabobo. Valencia, Venezuela)
The heading as an Instrument for Evaluation in COVID-19 times
Iris Coromoto Camacho de Arao (Universidad de Carabobo. Valencia, Venezuela), Yadira Corral de Franco (Universidad de Carabobo. Valencia, Venezuela) y Aura Aguilar (Universidad de Carabobo. Valencia, Venezuela)
Venezuelan education in times of pandemic: I only know I know nothing!
Milagros Elena Rodríguez (Universidad de Oriente. Cumana, Venezuela) y José Gregorio Lemus Maestre (Universidad de Oriente. Cumana, Venezuela)
Mental health care: Effects of COVID-19 pandemic on psychoemotional area
Rosa Amaya (Universidad de Carabobo. Valencia, Venezuela), Flor Morales (Universidad de Carabobo. Valencia, Venezuela) y Evelyn Amaya (Universidad de Carabobo. Valencia, Venezuela)
Distance education: Obstacles and challenges in COVID-19 times
Nelson Orlando Álvarez Nicoliello (Universidad Nacional Experimental de Los Llanos Occidentales Ezequiel Zamora. Cojedes, Venezuela), Liliana Patricia Mayorga (Universidad de Carabobo. Valencia, Venezuela) y Jorge Luis Álvarez Navas (Universidad de Carabobo. Valencia, Venezuela)
Ontological reflections of education and information and communication technologies. A look at COVID-19 times
Mercedes Berenice Blanco Carrillo (Universidad de Carabobo. Valencia, Venezuela) y Ero Del Canto (Universidad de Carabobo. Valencia, Venezuela)
 
ENSAYOS
Ganser syndrome and quarantine
Esther Caricote (Universidad de Carabobo. Valencia, Venezuela)
 
Guidance and emotional education: Contributions for healthy family life due to confinement by COVID-19
Aliria Vilera Guerrero (Universidad de los Andes. San Cristóbal, Venezuela)
Metamorphosis of the pedagogical process in the face of the reality for COVID-19. A complex view from the guiding praxis
Yennis Mariela Torres (Universidad de Carabobo. Valencia, Venezuela) y Nelly Medina (Universidad de Carabobo. Valencia, Venezuela)
Subject network from the academic counseling in the pandemic period
Yajaira Rodríguez Noriega (Universidad de Carabobo. Valencia, Venezuela) y José Rafael Quintana (Universidad Pedagógica Experimental Libertador. Maracay, Venezuela)
Pedagogy Praxis and Social Change in COVID-19
Arístides Ezequiel Méndez Arias (Universidad de Carabobo. Valencia, Venezuela)
 
Vulnerability in the health of the Self: Ontological reflection from existentialism in the context of COVID-19
María De Castro Zumeta (Universidad de Carabobo. Valencia, Venezuela) y Oscar A. Guanchez H. (Universidad de Carabobo. Valencia, Venezuela)
 
 
Licencia CC Reconocimiento